H-M-op-pad.reismee.nl

Nog ffff

Nog ffff,

Seafood, een pond heerlijk verse garnalen, nog ff van genieten! Een dag met zon, zand en zee, wat wil je nog meer op zo'n laatste dag? Frites speciaal? Kroketje? Het kan allemaal, ook hier zijn Nederlanders met een bedrijfje. Zoals mijn ouders in de Algarve hun hoofd boven water moesten houden zo doet dat hier een man uit Grave. Hij is alleen wel verzekerd van een vaste bron van inkomsten, hij heeft een WAO uitkering. Dat had mijn vader niet, met respect denk ik nu aan de risico's waarmee hij met mam zijn leven leefde: " on the edge"!

Altijd zelf verantwoordelijk en helaas niet altijd even gezond.

De laatste souvenirs zijn gekocht, de rugzak voor de derde keer herpakt, hoe krijgen we alles mee? De neuzen staan naar het westen gericht, het is tijd voor thuis. De reis was mooi, weer genoten van alles en nu nog ff en dan zijn we thuis! Heb er zin in, in volkorenbrood en boeren kaas, lopen met de hond en het aller fijnste.... Mijn eigen bedje!!

Reacties

Reacties

Jessica

Stop de zon in je koffer....Geniet nog even van al die warmte. Goede terugreis!

Coen

Dit is mijn eerste reactie, maar geloof me jullie zijn vanuit R'dam op de voet gevolgd. Zo te zien en te horen een fijne vakantie gehad toch?

Anke

Een hele goede reis terug en zoals Jessica schrijft doe alsjeblieft de zon in de koffer!! Liefs xxx

Marja

Genoten van jouw mooie verslagen en foto's, een hele goede reis terug en ja, neem de zon maar mee. Liefs Marja

Bob

Goede vlucht.
Stop warme kleding in je handbagage, want het is hier koud.

Annelies

Hoop op een veilige terugkomst! !! Niet teveel luchtzakken onderweg, anders heeft Henk straks veel blauwe plekken van jou!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!