H-M-op-pad.reismee.nl

Benen, ruimte, massage en Bangkok!

De rij om in te checken is lang, we kronkelen langs afzetlinten en verstelbare paaltjes. Uiteindelijk liggen de rugzakken op de band en gaat er van ons 18 kg bagage het ruim in. Henk zijn rugzak is 10 kg, maar hij heeft dan ook mijn toilettas aan boord.Ik vraag de stewardess of erv twee stoelen bij het gangpad zijn. Helaas ze heeft er nog maar 1! Gelukkig voor Henk, want zijn benen zijn het langst. Niets vermoedend stappen we aan boord van ons Thai air toestel. We lopen naar rij 41 op zoek naar stoel f en B. Wat een verrassing , deze rij is de eerste rij bij een deur! Giga ruimte ook voor mijn korte pootjes! Beter hadden we het niet kunnen treffen. De vliegtuig kousen gaan aan ( mijn sandalen ruiken naar zweet help!) en de vlucht kan beginnen. Voor de rest van de been verzorging zijn we in Bangkok natuurlijk snel geholpen, voor het avondeten scoren we onze eerste voetmassage. Wat een weldaad na en een vliegreis van 12 uur en een dagje op de grootste markt ter wereld!

Ons hotel ligt op Sukumvit 22, net ff verder dan we dachten toen we het boekten. Onze benen hebben vandaag de massage dus ook op die manier weer dubbel en dwars verdiend. We zijn "geland" maar het tijdsverschil en de 35 graden moeten nog ff verder indalen . De tropisch vochtige lucht omarmt me als altijd, het eerste zweet druppelt over mijn gezicht en het eerste Thaise eten heeft gesmaakt naar meer!

Reacties

Reacties

Jessica

Acclimatiseren en genieten!

Annelies

Ooooh, hier hebben jullie lang op gewacht en nu ben je er gewoon!
Lekker genieten ???? Oja. .. Hier word het ook warm????

Kees

Haha Typische prioriteiten :)
Eerst massage, dan eten :3

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!