H-M-op-pad.reismee.nl

Gepakt en gezakt....

Het is bijna zover, de rugzakken zijn gevuld de checklist afgevinkt. Morgen vroeg om 07.30 uur vertrekken we richting Brussel. Bob brengt ons weg en haalt op de terugweg Kees op in Breda. Hij zal op het huis en de hond passen, scheelt weer mooi drie weken pension kosten en Fynny helmaal gelukkig in zijn eigen mandje.
We landen zondagmorgen in Bangkok en blijven daar tot maandag. Zondagmiddag nog even de grootste markt van de wereld rondsjouwen en dan maandag door vliegen naar het noorden Chian Ray.

Deze keer gaan we wel de Mekong op met de slow boat, de malaria pillen zijn ingeslagen, dus we kunnen een mugje lijden....( hoopr dat ik die beesten neit tegen kom) Vanuit het noorden gaan we naar Laos en daar hopen we deze keer meer van het land te zien. Jullie reizen mee met ons, als je dat leuk vindt natuurlijk.

tot dan....

Cool

jessica

veel plezier en goede reis, ik ga weer lekker meegenieten met jullie, verheug me op alle verhalen

Caroline

Have fun!!

Kees

Het is hier in NL trouwens nog heerlijk warm, en Fynn is net zo gestrest als altijd ^_^ Hij is wel verbluffend snel aan Rebecca gewend (die hier nu ook zit).
Groetjes Xxxx